مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 شهریور 1394 ساعت 08:312015-08-23سياسي

وثیقه 300 میلیونی برای مدیر سایت ضدانقلاب


مازیار بهاری طرح تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 را زیر مجموعه ای از ایجاد انقلاب مخملی در ایران معرفی می کند.

- " به نقل از راه دانا، بررسی ارتباط بین افراد و شبکه های رسانه ای ضد انقلاب، واقعیت این موضوع را به خوبی آشکار می سازد که تمامی آن ها با یک سازماندهی دقیق در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته و ذیل پروژه براندازی نرم تعریف شده اند.

همکاری دو سایت روزآنلاین و ایران وایر که اولی با مدیریت مسعود بهنود و دیگری با مدیریت مازیار بهاری اداره می شود در جهت تقویت شبکه ی ضدانقلاب خارج از کشور واضح و مشهود است.

مازیار بهاری که فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی و سینما از دانشگاه کانادا می باشد، فعالیت خبری خود را از سال 1373 آغاز کرده و در سال1388 به عنوان خبرنگار نشریه نیوزیک وارد ایران می شود و در قالب طرح براندازی نرم جمهوری اسلامی ایران و انقلاب مخملی به ایفای نقش در فتنه می پردازد که البته در نهایت بازداشت شده و به جرم اقدام علیه امنیت ملی به 13 سال حبس محکوم می شود که با قرار وثیقه 300میلیون تومانی موقتا آزاد شده و به صورت غیرقانونی از کشور خارج شده و فرار می کند.

بهاری که از همکاران بی بی سی فارسی و رسانه های خارجی محسوب می شود در خصوص جریان براندازی نرم اینگونه توضیح می دهد: اکثر رسانه های غربی از ضدیت با ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وثیقه 300 میلیونی برای مدیر سایت ضدانقلاب

وثیقه 300 میلیونی برای مدیر سایت ضدانقلاب