مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 شهریور 1394 ساعت 10:362015-08-23سياسي

مسیر مذاکرات بیانگر جایگاه علم و فناوری در حفظ اقتدار کشور است


مسیر حرکت هسته ای نشان داد علم و فناوری امروز جایگاه خاصی در حفظ اقتدار کشورها یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، "محمد مهدی تهرانچی رییس دانشگاه بهشتی در نشست علمی مذاکرات هسته ای و علوم سیاسی ایران که صبح امروز در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد شهیدان علی محمدی و شهریاری اظهار داشت: حکمرانی عالمانه در سیر تحول حکمرانی در کشور ما وجوه مختلف داشت و امروز در حکمرانی کشور علم و سیاست به مدد همت دیپلماسی موفق به یکدیگر نزدیک شده اند و توانایی علمی جلوه گر شد.

وی افزود: امروز آنچه در صحنه بین الملل اتفاق افتاد، این بود که توانایی علمی جای خود را به تبادل علمی در حوزه دستگاه علمی و دیپلماسی داده است.

دفاع از منافع علمی مهمتر از دفاع از منافع سیاسی است تهرانچی با اشاره به توسعه دانش هسته ای در دهه های اخیر ادامه داد: آنچه در دهه اخیر به توسعه دانش هسته ای تا تولید سوخت 20 درصد راکتور تهران برای مصارف پزشکی و تلاش عزیزانمان در وزارت خارجه در کنار جریانی که با ایران هراسی به دنبال مطامع خود بود به همگان نشان داد که دفاع از منافع علمی مهمتر از دفاع از منافع سیاسی است.

رییس دانشگاه شهید بهشتی افزود: این اتفاق آغازی است مبارک که نشان داد دانشگاه باید با همه وجوهش نه در قالب افراد عالم مشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر مذاکرات بیانگر جایگاه علم و فناوری در حفظ اقتدار کشور است

مسیر مذاکرات بیانگر جایگاه علم و فناوری در حفظ اقتدار کشور است