مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 شهریور 1394 ساعت 11:002015-08-23فرهنگي

ارسال 250 مقاله به همایش ملی مردم شناسی مرگ و زندگی


50 مقاله و 200 چکیده مقاله در زمینه های فرهنگی، تمدنی، میراثی، هستی شناختی، فلسفی و جهان شناختی مرگ و زندگی بر اساس محورهای همایش ملی مرگ و زندگی تا کنون به دبیر خانه این همایش رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، علیرضا حسن زاده رییس پژوهشکده مردم شناسی گفت: این مقاله ها از طرف متخصصان حوزه هایی چون مردم شناسی، باستان شناسی، ادبیات، زبان شناسی، هنر، فلسفه، عرفان، دین ارسال شده اند.

وی افزود: داوران مشغول بررسی مقالات رسیده به دبیرخانه هستند و تا پایان مهر نتایج داوری اعلام خواهد شد.

رییس پژوهشکده مردم شناسی گفت: مرکز اسناد فرهنگ آسیا، پژوهشکده علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و مرکز مطالعات فرهنگ عامه سنجش افکار صدا و سیما، پژوهشکده مردم شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری را در برگزاری این همایش همراهی خواهند کرد.

رییس پژوهشکده مردم شناسی اظهار داشت: مهر امسال از پوستر این همایش رونمایی خواهد شد و همزمان کتاب های در حال انتشار همایش، معرفی و زمان دقیق سخنرانی ها اعلام می شود.

حسن زاده افزود: مرگ و زندگی در تمام جلوه های میراث فرهنگی و تمدنی حضور دارد و ابعاد مادی و غیر مادی فرهنگ را فرا می پوشانند و آیین ها، بن مایه های هنرهای سنتی و ملی، معماری همگی بازتاب دهنده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 250 مقاله به همایش ملی مردم شناسی مرگ و زندگی

ارسال 250 مقاله به همایش ملی مردم شناسی مرگ و زندگی