مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 شهریور 1394 ساعت 12:252015-08-23حوادث

سهل انگاری عامل اصلی 41 بار آتش سوزی در جنگلهای مازندران


سهل انگاری بهره برداران امسال 41 بار آتش به جان جنگلهای مازندران انداخت .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ،مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری مازندران امروز درنشست شرایط بحرانی آتش در جنگل و مراتع مازندران ، با بیان اینکه سهل انگاری و بی توجهی گردشگر ان و بهره برداران امسال 41 با ر آتش به جان جنگلها و مراتع مازندران انداخت که 69 هکتار جنگل و مرتع در اتش سوخت .

بابا یی افزود: امسال 3 مورد آتش سوزی عمدی در جنگلها و مراتع مازندران رویداد که برای ان پرونده تشکیل و تحویل دادگستری شد.

او کل جنگل زیر پوشش اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری مازندران منطقه ساری را 794 هزار هکتار بیان و تصریح کرد: بودجه امسال این اداره کل سر جمع 30 میلیارد تومان است که با توجه به حوادث و نیازها توزیع ان متغییر است .

او یکی از مشکلات برای مقابله با اتش را شیب و کوهستانی بودن جنگلهای مازندران بیان کرد و افزود: برای حل این مشکل اموزش مردم منطقه و بهر گیری از نیروهای مردمی ضروریست .

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری مازندران ساری همچنین از اولویت نبودن حفظ محیط زیست ،جنگل ها و مراتع در برنامه های کلان انتقاد کرد گفت: برای نمونه اگر وعده ها و شعارهای نامزدهای انتخابات مجلس را بررسی کنید هیج کدام درباره حفظ جنگل و محیط زیست نه برنامه دارند و نه شعار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهل انگاری عامل اصلی 41 بار آتش سوزی در جنگلهای مازندران

سهل انگاری عامل اصلی 41 بار آتش سوزی در جنگلهای مازندران