مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 شهریور 1394 ساعت 13:212015-08-24سياسي

هاشمی و شبیری زنجانی درباره ارث زنان و کفاره گفتگو کردند


هاشمی رفسنجانی در سفر به مشهد مقدس با حضور در منزل آیت الله شبیری زنجانی با وی دیدار و گفت ­­وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزار دانشجو هاشمی رفسنجانی در سفر به مشهد مقدس وقتی شنیدند آیت الله شبیری زنجانی نیز به زیارت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) مشرف شده­ است، با حضور در منزل، با ایشان دیدار و گفت­­ وگو کرد.

هاشمی رفسنجانی در دیدار با آیت­ الله شبیری زنجانی، با یادآوری سوابق علمی وی گفت: شما را مرجع شناخت شخصیت­های اسلام و علم انساب می­دانستیم و امیدواریم نسل جوان امروز و آینده از آثار جناب­عالی استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، وی از مواضع محکم و عقلانی عالمانه ایشان در مسائل سیاسی و اجتماعی تشکر کرد و در پاسخ به سؤال آیت الله شبیری زنجانی که هدف شما از تفسیر قرآن و نحوه نگارش آن چگونه بود؟ ، گفت: هدف اصلی من آسان کردن تفسیرموضوعی قرآن بود تا هر محققی که می­خواهد درباره موضوعات مختلف تحقیق کند، بتواند از فهرست کامل موضوعات مطرح در قرآن، آسان و به سرعت بهره بگیرد و مقدمه آن تفسیر راهنماست و فهرست کامل موضوعی آن فرهنگ قرآن است.

وی در خصوص نحوه تدوین گفت: پس از اینکه مشخص شد زندان من طولانی خواهد بود، اندیشه سابقم را با استفاده از آیاتی که حفظ بودم و نظم مورد نیاز را در ذهنم ث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی و شبیری زنجانی درباره ارث زنان و کفاره گفتگو کردند

هاشمی و شبیری زنجانی درباره ارث زنان و کفاره گفتگو کردند