مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 شهریور 1394 ساعت 14:512015-08-24بين الملل

جنایت های دیکتاتور سابق آرژانتین علیه سربازان این کشور افشا شد


خبرگزاری کوبایی کوبا دباته گزارش داد که دیکتاتور سابق آرژانتین علیه سربازان این کشور در جنگ بر سر جزایر مالویناس مرتکب جنایت های فراوانی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، به تازگی در آرژانتین اسنادی کشف شده است که از جنایت های خورخه رافائل ویدلا دیکتاتور سابق آرژانتین در طول جنگ این کشور در سال 1989 میلادی (1368 شمسی) بر سر جزایر مالویناس پرده برداشته و نشان می دهند که افسران این دیکتاتور در طول این جنگ بارها سربازان خود را مورد شکنجه و آزار قرار داده اند.

مطالب موجود در این اسناد همچنین از سوی کریستینو نیکلایدس که در آن زمان جزو فرماندهان ارتش بوده، مورد تأیید واقع شده است.

اسناد مربوط به این ادعا از سوی کریستینا فرناندز رییس جمهور آرژانتین و در بین آرشیوهای مرتبط به درگیری این کشور و انگلیس کشف شده است.

در این اسناد همچنین آمده است که برای جلوگیری از هرگونه تحقیق در این رابطه، مقامات مربوط در این زمینه اعلام کرده اند این شکنجه ها تنبیهات انضباطی بوده و در مواردی که به علت شدت جراحات وارده به سربازان قبول این ادعا ممکن نبوده است، مقامات مذکور عنوان کرده اند که مسئله را پیگیری خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، خورخه رافائل ویدلا پس از راه اندازی یک کودتای نظامی در سال 1976 در آرژانتین به قدرت رسید و تا سال 1981 به حکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت های دیکتاتور سابق آرژانتین علیه سربازان این کشور افشا شد

جنایت های دیکتاتور سابق آرژانتین علیه سربازان این کشور افشا شد