مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 شهریور 1394 ساعت 18:402015-08-24سياسي

استیضاح در مجلس رنگ و لعاب سیاسی ندارد


عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر آموزش و پرورش فاقد رنگ و لعاب سیاسی است و تنها به واسطه مسایل معیشتی معلمان کشور صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، عباس مقتدایی خوراسگانی روز دوشنبه در نشست مشترک اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در شهرستان تربت حیدریه افزود: استیضاح وزیر آموزش و پرورش کمک خوبی برای بهبود وضعیت معیشتی معلمان شد.

وی گفت: گواه این موضوع آن است در زمان استیضاح دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش، وقتی که دکتر روحانی در صحن علنی مجلس اعلام کرد: صدای دلسوزان مجلس برای رفع مشکل فرهنگیان را شنیدم.

مقتدایی افزود: لذا در آن جلسه از اسیضاح وزیر صرف نظر کردیم و مقرر شد در کمیسیون های مشترک به وضعیت شغلی و صنفی معلمان بپردازیم.

وی با بیان اینکه در مجلس کارهای زیادی برای بهبود وضعیت معیشتی معلمان صورت گرفته، گفت: در عین حال معتقد هستم هنوز خیلی کارها بر روی زمین مانده است.

مقتدایی افزود: این بدان خاطر است که مجلس طرح هایی را به تصویب می رساند که لایحه آن توسط دولت به مجلس ارجاع شود و تا زمانی که چیزی به ما نرسد، نمی توانیم اقدامی صورت دهیم در عین حال خیلی از مواقع طرح هایی را خودمان به دولت می سپاریم تا اجرا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیضاح در مجلس رنگ و لعاب سیاسی ندارد

استیضاح در مجلس رنگ و لعاب سیاسی ندارد