مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 شهریور 1394 ساعت 20:262015-08-24اجتماعي

استاندار اردبیل: دوران پساتحریم فرصت جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است


دوران پساتحریم فرصت جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

- " از اردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه های شهرستان اردبیل در نخستین روز از هفته دولت اظهار کرد: این پانسیون شبانه روزی که در سال های گذشته تکمیل و افتتاح آن طلسم شده بود، بالاخره با پیگیری های جدی و تلاش نوسازی مدارس به سرانجام رسید که امیدواریم با تلاش خیرین و آموزش و پرورش شاهد تجهیز این پانسیون شبانه روزی دانش آموزی باشیم.

وی با اشاره به موفقیت دانش آموزان استان در کسب رتبه های تک رقمی و رتبه زیر هزار به تعداد 54 نفر در سطح کشور و 200 نفر در سطح منطقه تصریح کرد: آموزش و پرورش قطعاً برای آینده این دانش آموزان نخبه و برتر برنامه ریزی هایی را انجام می دهد.

اکثر شهرک های مسکن مهر اردبیل فاقد مدرسه است استاندار اردبیل با اظهار تأسف از بی توجهی در دولت گذشته نسبت به احداث مدارس در شهرک های مسکن مهر و برخی از شهرک های جدیدالاحداث در اردبیل گفت: واقعاً قابل قبول نیست که ما شهرکی را احداث کنیم که در آن فضای آموزشی برای آن تدبیر نکرده باشیم به طوریکه اردبیل در حال حاضر با شدیدترین مشکل کمبود فضای آموزشی روبه روست.

خدابخش با بیان اینکه باید در ساخت و ساز مدارس جدید خیرین ورود پیدا کرده و یاریگر دولت باشند، افزود: ما اگر می خواهیم در حوزه علم و پیشرفت های آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اردبیل: دوران پساتحریم فرصت جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است

استاندار اردبیل: دوران پساتحریم فرصت جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است