مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 شهریور 1394 ساعت 10:412015-08-25دانش

آزمایشگاه های واحد علوم و تحقیقات تجهیز می شود


معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات گفت: در آینده نزدیک، آزمایشگاه های واحد علوم و تحقیقات با توان بیشتری پاسخگوی کلیه نیازهای آزمایشگاهی رشته های گوناگون باشد زیرا که یادگیری در محیط پژوهش محور آزمایشگاهی غنی تر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ،" محمد حسین مدرسی بر وظیفه اساتید راهنما در فرآیند هدایت دانشجویان برای نگارش پایان نامه ها تاکید کرد و اظهار داشت: نگاه دقیق داوران در مرحله پروپوزال نویسی، به دانشجویان در تولید اثر علمی قوی و کاربردی کمک می کند.

کیفیت پایین مقالات علمی باعث کاهش شدید ارجاعات به مقالات ایرانی شده است وی با اشاره به کاهش انتشار مقالات در کل کشور از سال 2011 میلادی، تصریح کرد: یکی از مهم ترین علل این روند نزولی، کاهش بودجه پژوهشی بوده است.

مدرسی ادامه داد: از سوی دیگر عواملی چون پایین بودن کیفیت مقالات منتشر شده، چاپ مقالات در مجلات با ضریب تأثیر و سطح علمی نامطلوب، میزان ارجاعات به مقالات ایرانی را در مقایسه با سایر کشورها بسیار کاهش داده است.

معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات با بیان اینکه چاپ یک مقاله در مجلات معتبر چون Nature یا Science بسیار ارزشمندتر از انتشار چند مقاله در مجلات با ضریب تأثیر پایین است، گفت: در راستای رفع این مشکل، بخشنامه ای از سوی دانشگاه آزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه های واحد علوم و تحقیقات تجهیز می شود

آزمایشگاه های واحد علوم و تحقیقات تجهیز می شود