مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 شهریور 1394 ساعت 16:002015-08-25اقتصادي

دبیرکل بانک مرکزی : فردا طرح جدید ایران چک 50 هزار تومانی رونمایی می شود


دبیرکل بانک مرکزی از رونمایی ایران چک 50 هزار تومانی با طرح جدید به مناسبت میلاد امام رضا(ع) در روز چهارشنبه(فردا) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، محمود احمدی در نشستی خبری به مناسبت هفته دولت افزود : علاوه بر رونمایی از طرح جدید ایران چک 50 هزار تومانی ، سکه نقره و طلا تمام بهار آزادی، دو نیم و پنج بهار آزادی با طرح جدید وارد بازار خواهد شد.

وی با بیان آنکه قطع ایران چک با گذشته تفاوت خواهد داشت، گفت: به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع)انتشار ایران چک و سکه جدید از شهر مشهد آغاز می شود.

دبیر کل بانک مرکزی همچنین از بررسی افزایش سقف برداشت از عابر بانک ها در بانک مرکزی خبر داد و گفت: بانک مرکزی بررسی هایی را برای افزایش سقف برداشت از عابر بانک ها به میزان 400 هزار تومان را انجام داده و قرار است در یک تا دو ماه آینده در این خصوص اعلام نظر شود.

احمدی افزود: البته براساس بررسی های انجام شده بهره گیری از پایانه های فروش افزایش یافته است و آمارهای دلگرم کننده ای وجود دارد.

وی با اشاره به بررسی افزایش سقف برداشت از خودپردازها گفت : البته در این زمینه ملاحظاتی برای مصرف اسکناس داریم و به همین دلیل قرار است بررسی های لازم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل بانک مرکزی : فردا طرح جدید ایران چک 50 هزار تومانی رونمایی می شود

دبیرکل بانک مرکزی : فردا طرح جدید ایران چک 50 هزار تومانی رونمایی می شود