مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 شهریور 1394 ساعت 05:262015-08-27ورزشي

تونی اولیویرا: مگر می شود از برد بدم بیاید / کارنامه ام را خراب نخواهم کرد


سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: مگر می شود من به دنبال پیروزی و برد نباشم و من کارنامه ام در مربیگری فوتبال را خراب نخواهم کرد.

- " از تبریز، تونی الیویرا شامگاه چهارنشبه در کنفرانس خبری بعد از تساوی تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: امروز در نیمه اول شاهد بازی بدی از تیم تراکتورسازی بودیم و در این نیمه حتی یک فرصت گل را هم نتوانستیم خلق کنیم.

وی افزود: بین دو نیمه با صحبت هایی که با بازیکنان کردم روند بازی تا حدودی تغییر یافت و شاهد بازی بهتری ای از بازیکنان تیم بودیم.

تونی گفت: نیمه دوم متحد شده و تیم شدیم و موقعیت های خوبی را نیز برای گلزنی به دست آوردیم و این جای تبریک دارد که توانستیم روند بازی را عوض کنیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در مورد نتایج تیمش عنوان کرد: من چهار سال است مربی تراکتورسازی هستم و هر سال با تیمی جدید وارد مسابقات شده و باید به تیم جدید تراکتورسازی فرصت داد.

تونی تصریح کرد: من نمی خواهم بهانه بیاورم و هدفم نیز مشخص است و دوست ندارم رزومه ام را خراب کنم، به دنبال پیروزی هستم و برای موفقیت تیم تمام تلاشم را به کار خواهم بست.

وی گفت: من مشکلات را می شناسم و بسیار بزرگتر از آنی هستند که فکر می کردم، بهترین بازیکنانم را از دست دادم، اردوی تیم لغو شد، با یازده بازیکن و شتاب زده تمرینات تیم را آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونی اولیویرا: مگر می شود از برد بدم بیاید / کارنامه ام را خراب نخواهم کرد

تونی اولیویرا: مگر می شود از برد بدم بیاید / کارنامه ام را خراب نخواهم کرد