مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 09:512015-08-29بين الملل

بازیگر سرشناش آمریکایی: اظهارات ترامپ ناخوشایند، غیرانسانی و بیگانه ستیز است


رسانه کوبایی کوبا دباته گزارش داد که یک بازیگر سرشناس آمریکایی اظهارات کاندیدای جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا درباره مهاجران مکزیکی را ناخوشایند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، مت دامون بازیگر سرشناس آمریکایی روز گذشته عنوان کرد که اظهارات دونالد ترامپ کاندیدای جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا درباره مهاجران مکزیکی حاضر در این کشور ناخوشایند، غیرانسانی و بیگانه ستیز است.

دامون که در سال 1997 میلادی (1376 شمسی) جایزه اسکار را از آن خود کرده است، ضمن رد اظهارات ترامپ مبنی بر مجرم خواندن مهاجران غیرقانونی مکزیکی حاضر در این کشور، اظهار داشت که سخنان این کاندیدای ریاست جمهوری توهین به همه کشورهای آمریکای لاتین است.

این اظهارات توهین آمیز ترامپ در بین هنرمندان بازتاب فراوانی داشته است؛ چندی پیش آنتونیو باندراس بازیگر مشهور اسپانیایی نیز ضمن انتقاد از مواضع نژادپرستانه ترامپ ، با قاطعیت از فرهنگ منطقه آمریکای لاتین دفاع کرد.

مارک آنتونی و ریکی مارتین از خواننده های معروف پورتوریکو و همچنین پائولینا روبیو خواننده نامدار مکزیکی نیز از مواضع ترامپ به شدت انتقاد کردند.

مارتین با انتشار نامه ای در اینترنت اتهامات کاندیدای جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا علیه مردم آمریکای لاتین را نامربوط و جاهلانه خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر سرشناش آمریکایی: اظهارات ترامپ ناخوشایند، غیرانسانی و بیگانه ستیز است

بازیگر سرشناش آمریکایی: اظهارات ترامپ ناخوشایند، غیرانسانی و بیگانه ستیز است