مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 10:212015-08-29سياسي

هزار خادم افتخاری در امامزادگان آذربایجان شرقی جذب می شوند


معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: 1000 خادم افتخاری در امام زادگان آذربایجان شرقی جذب می شوند.

- حجت الاسلام وحدت مشهوری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز"، با اشاره به اینکه در کنار خادمان رسمی، از خادمان افتخاری نیز استفاده می شود، اظهار داشت: در سال جاری 1000 خادم افتخاری جدید در امام زادگان آذربایجان شرقی جذب می شوند.

وی با بیان اینکه اکنون 500 خادم افتخاری در سنین مختلف و تحصیلات مختلف در حال خدمت رسانی در امام زادگان استان هستند، افزود: در بین خادمان افتخاری، پزشک، دانشجو، مدیر، فرماندار، شهردار و.

داریم که در امورات امام زادگان همکاری می کنند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه خادمان افتخاری در 35 امام زاده شاخص استان جذب می شود، تصریح کرد: بر اساس وقت و میزان علاقه، خادمان افتخاری در بخش های راهنمای زائران، خدمات، کتابخانه، کفش داری و.

همکاری می کنند.

وی افزود: علاقه مندان می توانند برای نام نویسی در طرح خادمان افتخاری به معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی و یا 35 امام زاده استان مراجعه کنند.

حجت الاسلام مشهوری در ادامه، تبدیل امام زادگان به قطب فرهنگی را برنامه اصلی فرهنگی اوقاف آذربایجان شرقی دانست و افزود: برگزاری سوگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار خادم افتخاری در امامزادگان آذربایجان شرقی جذب می شوند

هزار خادم افتخاری در امامزادگان آذربایجان شرقی جذب می شوند