مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 14:202015-08-29بين الملل

درخواست مخالف سوری از رییس جمهور ایران


هیثم مناع یکی از مخالفان سوری و عضو کمیته نشست قاهره از رییس جمهوری ایران خواست که نشستی میان ایران و عربستان در باره سوریه تشکیل دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مناع رییس جریان سوری القمح " گندم "، درگفت و گو با شبکه المیادین از" حسن روحانی " درخواست کرد تا کنفرانسی برای دیدار سران عربستان و ایران ترتیب دهد، زیرا به اعتقاد وی وضعیت سوریه به مذاکرات تهران و ریاض نیازمند است و چنین گفت و گوهایی تاثیرات مثبتی بر وضعیت سوریه خواهد داشت.

وی افزود: قطر دارای وضعیت دشواری است و از ترکیه که خود در بحران به سر می برد می خواهد تا کمکش کند بتواند نقش خود را در سوریه ایفا کند.

عضو کمیته نشست قاهره در باره اقدام های انجام شده برای نتیجه گیری از مذاکرات و نشست های قاهره گفت: چهار کمیته مذاکره کننده سوریه شاید به زودی فعالیت خود را آغاز کنند.

مناع با بیان اینکه بیشتر گروههای مخالف با محتوای دو سند موافق هستند، افزود:مسائلی که امکان توافق بر سر آن میان مخالفان و دولت وجود دارد آغاز خواهد شد و مسائل مورد اختلاف به دیگر مراحل بعدی مذاکره موکول می شود.

وی بیان کرد: شمار زیادی از مخالفان و مقام های دولتی، خود را در اختیارکمیته هایی قرار داده اند که باید متشکل از کارشناسان ، تکنوکراتها و نخبگان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مخالف سوری از رییس جمهور ایران

درخواست مخالف سوری از رییس جمهور ایران