مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 14:012015-08-30سياسي

1350 میلیارد تومان؛ باقیمانده معوقات خانواده شهدا


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از سال 91 تا 93 اقلام کمی پرداخت شده و مابقی مانده است و برای این سه سال یک هزار و 350 میلیارد تومان پول می خواهیم و سعی می کنیم این مبلغ را تأمین کنیم.

- "، همایش تبیین نقش نخبگان و تشکل های شاهد و ایثارگر با حضور حجت الاسلام شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید، حمید علی صمیمی رییس بنیاد شهید تهران بزرگ، کمری رییس مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر و جمعی از نمازندگان این تشکل ها و نخبگان ایثارگر برگزار شد.

حجت الاسلام شهیدی در این مراسم با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: اگرچه هفته دولت که هفته کار، پیشرفت و جشن و سرور برای پیشرفت کار است در ایام شهادت این دو بزرگوار برگزار می شود و شاید جشن و مراسم شهادت این عزیزان با هم سازش نداشته باشد منتها این روز هفته در بعد معنویت این شهدا بوده است.

یعنی شهدای 8 شهریور به ویژه شهیدان رجایی و باهنر برای دولتمردان ما باید الگو باشد.

وی افزود: آنها قبل از اینکه مسئولیت اجرایی کشور برعهده شان باشد و قبل از انقلاب سال های زیادی در تبعید و محاصره بودند هردو معلم بودند و هردو افرادی خودساخته بودند که در مسیر انقلاب گام برمی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1350 میلیارد تومان؛ باقیمانده معوقات خانواده شهدا

1350 میلیارد تومان؛ باقیمانده معوقات خانواده شهدا