مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 15:052015-08-31سياسي

تقدیر از اقدامات یک بانک در حمایت از محیط زیست


بانک ملت به همت سازمان حفاظت محیط زیست و با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی، نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی و دکتر معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، - از محیط بانان برگزیده قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک ملت، در این مراسم که در محل مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون ستاد کل نیروهای مسلح و مدیرعامل بانک ملت سخنرانی کردند.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در این مراسم با قدردانی از اقدامات بانک ملت در حمایت از محیط بانان و حفاظت محیط زیست اظهار امیدواری کرد که با تحقق برنامه های بانک ملت و دیگر سازمان ها در راستای حمایت محیط بانان و حفظ محیط زیست، آحاد جامعه از فواید آن منتفع شوند.

وی با تاکید بر این نکته که باید افراد جامعه را نسبت به خطرات تهدیدکننده محیط زیست، آگاه سازیم، تصریح کرد: باید روزی فرا برسد که هر فرد ایرانی خود به یک محیط بان تبدیل شود.

نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی با بیان این نکته که که انسان بدون محیط زیست سالم نمی تواند سلامت زندگی کند و حیات خود را از دست می دهد، رابطه انسان را با طبیعت در طول تاریخ به سه دوره تقسیم کرد و اظهار داشت: در دوره نخست انسان مقهور طبیعت بود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از اقدامات یک بانک در حمایت از محیط زیست

تقدیر از اقدامات یک بانک در حمایت از محیط زیست