مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 16:512015-08-31اقتصادي

عصر امروز 15 طرح عمرانی در اردستان به بهره برداری رسید


15 طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی اردستان با حضور فرماندار، نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی و رؤسای ادارات افتتاح و به بهره برداری رسید.

- " از اردستان، ساختمان دهیاری روستای سرابه اردستان عصر امروز با حضور فرماندار و نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در زمینی به مساحت 160 مترمربع با اعتباری بالغ بر 290 میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

مسئولین شهرستان اردستان طرح ساماندهی گلزار شهدای این روستا را با هزینه ای بالغ بر 250 میلیون تومان افتتاح و همچنین عملیات اصلاح ورودی، تعمیر و بازسازی ساختمان دهیاری، ساماندهی گلزار شهدا، احداث کانیو را نیز با اعتباری بالغ بر 80 میلیون تومان در روستای نیسیان به بهره برداری رساندند.

احداث ورودی و ایجاد روشنایی روستای ظفرقند نیز با هزینه ای بالغ بر 50 میلیون تومان و 32 هزار مترمربع عملیات اجرایی آسفالت در روستاهای اونج، ظفرقند، ماربین و نیسیان با صرف اعتباری بالغ بر 770 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح این طرح ها با اشاره به اینکه مشکل بیکاری مختص اردستان نیست، افزود: فعالیت های مختلفی جهت راه انداری 3 کارخانه تولیدی در شهرستان صورت گرفته تا بتوانیم گوشه ای از مشکل بیکاری که مشکل اصلی جوانان شهرستان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصر امروز 15 طرح عمرانی در اردستان به بهره برداری رسید

عصر امروز 15 طرح عمرانی در اردستان به بهره برداری رسید