مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 22:502015-08-31فناوري

شایعات ناامید کننده جدید در مورد آیفون آینده


نهم سپتامبر در حال نزدیک شدن است و بسیاری از علاقمندان به گوشی هوشمند اپل از هم اکنون مشتاقانه منتظر دیدن آیفون بعدی یعنی آیفون 6 اس هستند.

تا کنون اخبار خوب و امیدوار کننده ای از این هوشمند در سطح نت منتشر شده است اما شایعات و اطلاعات اخیر چنانچه صحت داشته باشد، - میتواند تا حد زیادی بسیاری از مشتاقان این هوشمند را نا امید کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اطلاعاتی که تا پیش از این در مورد آیفون 6 اس در سطح نت منتشر شده است، برای بسیاری از کاربران این هوشمند امیدوار کننده بوده، از جمله به کار گیری پردازشگر A9 به همراه 2 گیگابایت حافظه رم و بهبود وضوح دوربین عکاسی تا 12 مگاپیکسل.

اما اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده را باید در زمره شایعات نه چندان خوشایند در باره آیفون 6 اس که قرار است در نهم سپتامبر رونمایی شود، به حساب آورد.

بر این اساس که وب سایت چینی cnBeta که اطلاعات و شایعات مربوط به اپل را بررسی و منتشر میکند، موفق به دسترسی به پکیج نهایی آیفون 6 اس و 6 اس پلاس شده است: در اولین خبر منفی در این باره این وب سایت به موضوع عمر باتری این هوشمند اشاره کرده است و این نکته که قدرت باتری این هوشمند نسبت به آیفون 6 پایین تر است.

در حالی که آیفون 6 از یک باتری 1810 میلی آمپر در ساعت بهره میبرد، آیفون 6 اس از یک باتری 1715 میلی آمپر برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعات ناامید کننده جدید در مورد آیفون آینده

شایعات ناامید کننده جدید در مورد آیفون آینده