مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 10:212015-09-02فرهنگي

جمالی در گفت وگو با فارس عنوان کرد مستندهای دونقطه با موضوعات جدید در راه است


مجموعه مقالات تصویری دونقطه تا امروز فقط حول موضوع انرژی هسته ای ساخته شده اما در آینده نزدیک وارد موضوعات دیگر هم خواهد شد و به صورت پرونده ویژه در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

- "، مجموعه مقالات تصویری دونقطه که چندی است توسط مرکز مستندسازی سفیرفیلم تولید و منتشر می شود، در قالب یک مستند سه دقیقه ای، در گفتگو با کارشناسان مختلف به بررسی موضوع مذاکرات هسته ای ایران و 5+1 می پردازد.

این ویدئوها که تاکنون بیش از 20 قسمت از آنها منتشر شده است، در فضای مجازی مورد استقبال کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است و توانسته به روشنگری در این زمینه بپردازد.

در همین راستا علی جمالی، تهیه کننده و کارگردان مجموعه دونقطه در توضیح این کار بیان داشت: دونقطه در واقع مقاله ای است که در قالب کوتاه توسط کارشناسان و به شکل تصویری به مخاطب ارائه می شود.

جمالی درباره نحوه تولید و شکل گیری ایده آن گفت: ما شاهد تغییر غیرقابل انکار علاقه مخاطب از خواندن به دیدن بودیم و همین موضوع بود که جرقه اصلی ایده دونقطه را در ذهن ما ایجاد کرد؛ البته مشاهده گسترش روزافزون شبکه های مجازی و بسترهای آماده ای که در اختیار ما قرار می داد نیز ما را برای انجام دادن این کار مصمم تر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمالی در گفت وگو با فارس عنوان کرد مستندهای دونقطه با موضوعات جدید در راه است

جمالی در گفت وگو با فارس عنوان کرد مستندهای دونقطه با موضوعات جدید در راه است