مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 11:502015-09-03سياسي

دستیار ارشد رییس جمهور: نظام و دولت ؛ مصمم به ادامه حمایت از مقاومت اسلامی


دستیار ارشد رییس جمهور تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران، رهبری معظم انقلاب، مقامات و دولت کاملا مصمم به حمایت از مقاومت به عنوان حرکت به حق اسلامی در منطقه هستند.

حسین فریدون پس از عیادت از خبرنگار مجروح رسانه ملی در بیمارستان سینا در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با رد شبهه افکنی سلب حمایت ایران از مقاومت اسلامی پس از برجام گفت: مقاومت اسلامی کاملا در جریان حمایت های ما از خود هستند و آن را که عیان است حاجت به بیان نیست و دنیا هم نقش ما را می داند.

وی افزود: کسی نیست که در کنار مقاومت بایستد و فقط جمهوری اسلامی ایران در کنار این عزیزان در عراق، سوریه، لبنان و فلسطین از قدیم الایام تاکنون ایستاده است.

فریدون همچنین با اشاره به خرسندی و رضایت مقاومت اسلامی از برجام گفت: حزب الله و اعضای مقاومت که در حماسه آفرینی در خطوط اصلی مبارزه با تکفیری ها هستند بیشترین شادی را از توافق ما احساس می کنند و به خوبی می دانند اگر جمهوری اسلامی قوی باشد آنان نیز قوی خواهند بود.

وی افزود: آنان قوت ایران به عنوان جریان مادر را می خواهند و کشورمان امروز در دنیا با این کار نفسی تازه و هویتی جدید با لباس صلح خواهی و منطق یافته است بنابراین هیچ شائبه ای بطور مطلق درخصوص حمایت مقاومت از برجام وجود ندارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیار ارشد رییس جمهور: نظام و دولت ؛ مصمم به ادامه حمایت از مقاومت اسلامی

دستیار ارشد رییس جمهور: نظام و دولت ؛ مصمم به ادامه حمایت از مقاومت اسلامی