مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 12:052015-09-03سياسي

قدردانی فریدون از مقاومت یک تنه رسانه ملی در مقابل هجمه رسانه ای غرب


دستیار ارشد رییس جمهور از مقاومت یک تنه رسانه ملی در مقابله با هجمه رسانه ای غرب به ویژه در انعکاس اخبار تحولات مقاومت اسلامی در منطقه قدردانی کرد.

حسین فریدون پس از عیادت از خبرنگار مجروح رسانه ملی در بیمارستان سینا در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت : صدا و سیما در عرصه بین المللی و منطقه ای بسیار موفق بوده و هست.

وی افزود: رسانه ملی با بهره مندی از تجربیات دوران مقدس ، بوسنی و هرزگوین و دیگر عرصه ها به ویژه در انعکاس اخبار مذاکرات هسته ای دقیقا با همین نقش ، عزم و روحیه ایفای نقش می کرد.

فریدون گفت : رسانه ملی در انعکاس تحولات مقاومت اسلامی نیز همواره تاکنون نقش بسیار جدی ایفا کرده و همین خبرنگار مجروح صدا و سیما گویای نقش جدی این رسانه است.

وی افزود: گاهی ارزش و کارایی دوربین رسانه نه فقط کمتر از تجهیزات نظامی نیست که حتی موثرتر است و ابزار و سرمایه خبرنگار ، روحیه خوب و حنجره قوی است که آقای حسینی هر دو را دارد و ما تا از این افراد بهره مندیم غمی نداریم.

دستیار ارشد رییس جمهور با اشاره به فاصله مردم از عرصه های نبرد گفت : تنها منبع خبری مردم همین خبرنگاران هستند که با جان نثاری به خط مقدم نبرد می روند تا برای آنان کسبخبر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی فریدون از مقاومت یک تنه رسانه ملی در مقابل هجمه رسانه ای غرب

قدردانی فریدون از مقاومت یک تنه رسانه ملی در مقابل هجمه رسانه ای غرب