مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 12:152015-09-03سياسي

تکمیلی// قدردانی فریدون از مقاومت یک تنه رسانه ملی در مقابل هجمه رسانه ای غرب


دستیار ارشد رییس جمهور از مقاومت یک تنه رسانه ملی در مقابله با هجمه رسانه ای غرب به ویژه در انعکاس اخبار تحولات مقاومت اسلامی در منطقه قدردانی کرد.

حسین فریدون پس از عیادت از خبرنگار مجروح رسانه ملی در بیمارستان سینا در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت : صدا و سیما در عرصه بین المللی و منطقه ای بسیار موفق بوده و هست.

وی افزود: رسانه ملی با بهره مندی از تجربیات دوران مقدس ، بوسنی و هرزگوین و دیگر عرصه ها به ویژه در انعکاس اخبار مذاکرات هسته ای دقیقا با همین نقش ، عزم و روحیه ایفای نقش می کرد.

فریدون گفت : رسانه ملی در انعکاس تحولات مقاومت اسلامی نیز همواره تاکنون نقش بسیار جدی ایفا کرده و همین خبرنگار مجروح صدا و سیما گویای نقش جدی این رسانه است.

وی تاکید کرد : صدا و سیما در این عرصه بسیار موفق و مصمم بوده و هست و بسیار هم ضروری است ، هیچ چیز نمی تواند جای ایفای نقش رسانه ملی را در انعکاس اخبار بگیرد به ویژه با توجه به هجمه خبری که غربی ها دارند و حاضر نیستند اخبار دقیق مقاومت مردم به ویژه در سوریه ، لبنان و فلسطین را انعکاس دهند و فقط رسانه ملی به عنوان تک رسانه در این زمینه ایفای نقش می کند.

فریدون افزود: گاهی ارزش و کارایی دوربین رسانه نه فقط کمتر از تجهیزات نظامی نیست که حتی موثرتر است و ابزار و سرمایه خبرنگار ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیلی// قدردانی فریدون از مقاومت یک تنه رسانه ملی در مقابل هجمه رسانه ای غرب

تکمیلی// قدردانی فریدون از مقاومت یک تنه رسانه ملی در مقابل هجمه رسانه ای غرب