مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 04:002015-09-04بين الملل

المیادین: کمیته تحقیق سازمان ملل خواهان توقف حمایت تسلیحاتی از تروریست های سوری شد


کمیته تحقیق سازمان ملل متحد ویژه اوضاع سوریه، از کشورهایی که از گروه های مسلح سوری پشتیبانی تسلیحاتی می کنند خواست دست از این کار بر دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه تلویزیونی المیادین این کمیته همچنین از کشورهای حامی تروریسم خواست با حمایت از استیفان دی میستورا نماینده ویژه سازمان ملل متحد در سوریه؛ در ایجاد راه حل سیاسی سریع برای بحران سوریه مشارکت کنند.

این کمیته در دهمین گزارش خود بر ضرورت اتخاذ تدابیر فوری بین المللی برای ایجاد راه حلی سیاسی برای بحران سوریه و تضمین حمایت فعال از ملت سوریه تاکید کرد.

پائولو بنیرو رییس کمیته تحقیق سازمان ملل متحد ویژه اوضاع سوریه گفت: تداوم این سیاست مبهم از سوی برخی از کشورهایی که از حمایت از حل سیاسی بحران سوریه دم می زنند و در عین حال به پشتیبانی تسلیحاتی از طرف های درگیری ادامه می دهند منجر به فاجعه های بشری می شود که ما نتایج آن را در تعداد بیشمار پناهجویان می بینیم.

حمایت تسلیحاتی این کشور باعث شده است خطر گروه های تروریستی افزایش پیدا کند و کم کم دارد خطر تروریست ها به کشورهای اروپایی نیز کشیده می شود.

راه حل از اعمال ممنوعیت بین المللی در خصوص ارسال سلاح به سوریه و حمایت از طرح استیفان دی میستورا آغاز می شود زیرا این طرح دارای عناصر مهمی برای حل بحران سوریه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المیادین: کمیته تحقیق سازمان ملل خواهان توقف حمایت تسلیحاتی از تروریست های سوری شد

المیادین: کمیته تحقیق سازمان ملل خواهان توقف حمایت تسلیحاتی از تروریست های سوری شد