مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 08:002015-09-04سياسي

نتایج بررسی ازدواج دختران ایرانی با اتباع بیگانه


مشاور وزیر کشور در امور بانوان گفت: جمع بندی فعالیت های کارگروه بررسی وضعیت زنان ایرانی که به ازدواج اتباع خارجی درمی آیند تا پایان ماه جاری تقدیم وزیر کشور می شود.

- فهیمه فرهمندپور در گفت وگو با ایسنا افزود: بررسی های ما در زمینه وضعیت زنانی که به ازدواج اتباع بیگانه درمی آیند به جمع بندی رسیده است و وزیر کشور پس از دریافت گزارش ما راهکارهای ارائه شده را به بخش های مختلف می دهد.

وی افزود: برخی از نهادهای متولی این موضوع به حوزه عملکردی وزارت کشور مربوطند و برخی دیگر از آن ها مثل معاونت حقوقی ریاست جمهوری، وزارت امور خارجه و نیروی انتظامی خارج از حوزه وزارت کشور هستند.

فرهمندپور درباره محتوای بررسی های انجام شده نیز گفت: گزارش جمع بندی کارگروه بررسی وضعیت زنان ایرانی که به ازدواج اتباع بیگانه درآمده اند شامل آسیب شناسی اقدامات انجام شده و ارائه راهکارهایی می شود که در صورت توجه به آن ها مشکلات زنان ایرانی که به ازدواج اتباع بیگانه در می آیند حل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارگروه بررسی وضعیت زنانی که به ازدواج اتباع بیگانه درمی آیند نیمه شهریورماه سال گذشته تشکیل شد و اولویت آن بررسی وضعیت "ازدواج دختران ایرانی با تبعه های غیرقانونی" یا "ازدواج ثبت نشده یک تبعه قانونی با دختر ایرانی" یا "ازدواج موقت اتباع غیرایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج بررسی ازدواج دختران ایرانی با اتباع بیگانه

نتایج بررسی ازدواج دختران ایرانی با اتباع بیگانه