مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 07:212015-09-05اقتصادي

کیفیت 6 خودرو افت کرد


اشکان گلپایگانی تاکید کرده که نتیجه اولیه ارزیابی کیفی خودروها بر اساس مدل جدید تهیه و به وزارت صنعت ارائه شده و از نیمه دوم امسال اعلام عمومی خواهد شد.

- به گفته گلپایگانی، چارچوب مدل ارزیابی کیفی خودروها تغییر کرده و دسته بندی صحیح تری در این مورد انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو "جدیدترین گزارش کیفی خودروهای داخلی در حالی منتشر شد که طبق آن، کیفیت 6 محصول شامل لیفان X60، ام وی ام 110، پژو206، رانا، پراید 131 و پارس تندر، افت کرد و علاوه بر این، تغییراتی نیز در صدر جدول رده بندی رخ داد.

این گزارش را که به مرداد ماه امسال مربوط می شود، مطابق معمول، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تهیه کرده و طبق آن، کیفیت 31 خودرو داخلی مورد بررسی قرار گرفته است.

بر این اساس، سطح کیفی خودروها در 9 معیار سیستم فنربندی، تعلیق و فرمان ، سیستم موتور و انتقال قدرت ، ترمز ، تجهیزات الکتریکی ، بدنه ، رنگ ، تزیینات داخلی و خارجی ، نفوذ آب و صداهای غیر عادی مورد ارزیابی قرار گرفته که در مجموع، مزدا3 صاحب بهترین کیفیت شده و ام وی ام مدل 110 نیز کم کیفیت ترین خودرو شناخته شده است.

آن طور که مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در گفت و گو با خبرگزاری فارس، عنوان کرده، ارزیابی کیفی خودروها بر اساس مدل جدید انجام می شود و نت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت 6 خودرو افت کرد

کیفیت 6 خودرو افت کرد