مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 10:512015-09-05سياسي

فارس گزارش می دهد دلیل بازگشت به کار قاضی مدیرخراسانی چه بود؟


تنها یک روز پس از انتشار خبر بازنشستگی قاضی مدیرخراسانی، افتخاری سرپرست دادگاه کیفری یک از ارائه درخواست اعاده به کار قاضی مدیرخراسانی به رییس قوه قضاییه خبر داد و حالا هم آملی لاریجانی با این درخواست موافقت کرده است اما دلایل بازگشت مدیر خراسانی چه بود.

- "، هفته گذشته یعنی هفتم شهریور ماه، خبر بازنشستگی یکی از قضات با سابقه دادگاه کیفری روی خروجی اکثر خبرگزاری ها قرار گرفت.

خبری که عنوان می کرد قاضی سیامک مدیرخراسانی رییس شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران پس از 34 سال خدمت بازنشسته شده است.

قاضی پرونده های مهمی همچون کهریزک، محمدرضا رحیمی، محمود احمدی نژاد، اختلاس از شرکت بیمه و همچنین پرونده های متعدد مطبوعاتی ضمن ابراز خرسندی از بازنشستگی خود در خصوص اینکه آیا قصد ورود به عرصه وکالت را دارد یا خیر، گفت: به هیچ وجه قصد ورود به این عرصه را ندارم.

اما این خوشحالی چندان دوامی نداشت و تجربه و عملکرد مثبت قاضی مدیر خراسانی باعث شد تا تنها یک روز پس از انتشار این خبر، محسن افتخاری سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران از ارائه درخواست اعاده به کار قاضی مدیرخراسانی به رییس قوه قضاییه خبر دهد.

درخواستی که بنا بر اظهارات سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران، به آیت الله آملی لاریجانی رییس دستگاه قضایی ارائه شده و در صورت موافق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد دلیل بازگشت به کار قاضی مدیرخراسانی چه بود؟

فارس گزارش می دهد دلیل بازگشت به کار قاضی مدیرخراسانی چه بود؟