مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 شهریور 1394 ساعت 10:112015-09-07سياسي

بیان علل اصلی و واقعی برخی از حوادث تاریخی در تبار انحراف


کتاب تبار انحراف زیر نظر حجت الاسلام مهدی طائب به بیان علل اصلی و واقعی برخی از حوادث تاریخی از پایان حکومت حضرت علی (ع) تا پایان قیام مختار می پردازد.

- " - گروه کتاب و ادبیات: حوادث تاریخی دارای لایه های مختلف و پنهان و آشکار هست که غفلت از هر زاویه ای می تواند ذهن و تحلیل افراد را در شناخت حقیقی و واقعی اتفاقات دور سازد و به سبب این اشتباه معرفتی و شناختی، موضع و عکس العملی نادرست بگیرند و خود را برای رسیدن به سعادت محروم سازند.

رهبر انقلاب در سال 1372 در دیدار دانش آموزان و دانشجویان می فرمایند: چیزی که فتنه خوارج را به وجود آورد و امیرالمؤمنین (ع) را آن طور زیر فشار قرار داد و قدرتمندترین آدم تاریخ را آنگونه مظلوم کرد، نبودن تحلیل سیاسی در مردم بود و الا همه مردم که بی دین نبودند از این جهت که تاریخ تکرار می شود، امروز هم این خطر وجود دارد که در عین دینداری و نماز و روزه دچار کج فهمی و اشتباه در تحلیل شویم و ناخواسته کمک یار جبهه باطل و نفاق بشویم و از سوی دیگر تاریخ و حوادث گذشتگان می تواند با نور تجربیات تاریکی های فردایمان را روشن سازد و انسان را از ظلمت مکرها و حیله های دشمنان نجات دهد.

بنابراین به حکم عقل نگاه عبرت آمیز و درس آموز به گذشته و البته با تحلیلی جامع و درست و عمیق امری ضروری و غیر قابل اجتناب خواهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیان علل اصلی و واقعی برخی از حوادث تاریخی در تبار انحراف

بیان علل اصلی و واقعی برخی از حوادث تاریخی در تبار انحراف