مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 شهریور 1394 ساعت 20:052015-09-07اقتصادي

گازرسانی تمام مناطق کشور تا 3سال آینده


معاون مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از گازرسانی مناطق باقی مانده کشور تا سه سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایلنا از کرج، محمد رضا غروی با اعلام این خبر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: با توجه به برنامه های بلند مدت وکوتاه مدت شرکت ملی گاز ایران بنا داریم با توسعه گازرسانی به تمام نقاط کشور ضریب گازرسانی به شهر ها را تا صد درصد افزایش دهیم.

وی در ادامه افزود: توسعه گازرسانی به تمام نقاط باقیمانده کشور از جمله 100 شهر و 10 هزار روستا با اعتباری بالغ بر 60 هزار میلیارد تومان صورت می پذیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر سهم سبد گازی انرژی کشور 70 درصد است اظهار داشت: تا به اکنون با اجرای بیش از 300 هزار کیلومتر خطوط انتقال و شبکه های توزیع و تغذیه همچنین نصب 10 میلیون انشعاب، 22 میلیون واحد مسکونی تحت پوشش گاز قرار گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه 96 درصد جمعیت شهری و 61 درصد جمعیت روستایی در سطح کشور زیر پوشش گاز قرار دارند خاطرنشان کرد: امروز بیش از 73 هزار واحد صنعتی کوچک و بزرگ کشور انرژی اولیه خود را از گاز تامین می کنند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت سهم بالای گاز در سبد انرژی کشور و با بیان اینکه در سال گذشته شرکت گاز ایران در بخش خانگی، تجاری و صنعتی 172 میلیارد متر مکعب گاز را در مناطق مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی تمام مناطق کشور تا 3سال آینده

گازرسانی تمام مناطق کشور تا 3سال آینده