مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 شهریور 1394 ساعت 15:262015-09-08حوادث

رییس پلیس فتای قزوین خبر داد دستگیری سارق اینترنتی در قزوین


رییس پلیس فتای استان قزوین از دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهدی مختاری نسب دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در استان قزوین، اظهار داشت: به دنبال شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی در چند مرحله به صورت اینترنتی برداشت شده، بلافاصله پرونده ای در این خصوص تشکیل شده و در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در تحقیقات مأموران مشخص شد، فردی با در اختیار داشتن مشخصات کارت و رمز دوم عابر بانک شاکی اقدام به خرید اینترنتی کرده که با تحقیقات بیشتر توسط کارشناسان پلیس، این متهم 27 ساله ساکن شهر قزوین شناسایی شد.

رییس پلیس فتای استان قزوین ادامه داد: متهم با هماهنگی قضایی دستگیر و علی رغم اینکه در بازجویی های اولیه منکر اقدام مجرمانه خود بود، در نهایت با تحقیقات پلیسی و علمی به جرم خود اقرار و دلیل خود را از این اقدام کسب منافع مالی و مشکلاتش با شاکی اعلام کرد.

این مسئول انتظامی در خصوص نحوه به دست آوردن مشخصات کارت عابر بانک، توسط متهم عنوان کرد: متهم از دوستان نزدیک شاکی بوده و با در اختیار داشتن کارت عابر بانک شاکی، رمز دوم کارت وی را فعال کرده و در فرصت مناسب در چند مرحله اقدام به برداشت اینترنتی از حساب شاکی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس فتای قزوین خبر داد دستگیری سارق اینترنتی در قزوین

رییس پلیس فتای قزوین خبر داد دستگیری سارق اینترنتی در قزوین