مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 شهریور 1394 ساعت 18:262015-09-08اقتصادي

استاندار گیلان: تکلیف اداره کار گیلان از تسهیلات اشتغال کشور مشخص شود


استاندار گیلان خواستار دریافت تسهیلات اشتغالزایی دستگاه ها از مرکز شد و گفت: تکلیف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از تسهیلات اشتغالزایی در کشور مشخص شود.

- " از رشت، محمدعلی نجفی عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گیلان با تاکید براینکه مدیران دستگاه ها باید بتوانند مطالبات خود از مرکز را دریافت کنند، اظهار کرد: سال گذشته اصفهان سه برابر گیلان تسهیلات دریافت کرده است.

وی به نامه اعتراض خود به مرکز اشاره کرد و افزود: اکنون این اعتراض را به مرکز داریم و حقوق سال گذشته گیلان را طلب می کنیم.

نجفی با اشاره به سفر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گیلان، بیان کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رونق صنعت فرش بافی در استان تاکید بسیاری کرده است.

استاندار گیلان تصریح کرد: وقتی کشور و وزیری علاقمندی به اشتغالزایی در گیلان دارد نمی توانیم 100 هکتار از اراضی سبز استان را تحت شعاع یک کارخانه قرار دهیم و هزاران میلیارد تومان صرف آن شود تا یک هزار نفر در قالب صنایع سنگین بخواهد اشتغال ایجاد کند.

وی فرش بافی را بهترین صنعت برای اشتغالزایی در گیلان عنوان کرد و گفت: استعداد خوبی برای رونق صنعت فرش بافی در استان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: تکلیف اداره کار گیلان از تسهیلات اشتغال کشور مشخص شود

استاندار گیلان: تکلیف اداره کار گیلان از تسهیلات اشتغال کشور مشخص شود