مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 شهریور 1394 ساعت 20:362015-09-08ورزشي

مدیر برنامه بیل: موکلم عاشق رئال است/ شایعات حضور گرت در منچستر دروغ است


موکل بیل در مصاحبه ای اعلام کرد شایعاتی که درباره موکلم بیل درباره جدا شدن وی از رئال مادرید و پیوستن به شیاطین سرخ در جریان است کاملا بی پایه است.

- "، جاناتان بارنت مدیر برنامه های ستاره ولزی باشگاه رئال مادرید، گریت بیل تاکید کرد که بیل اصلا قصد جدا شدن از رئال را ندارد بلکه برعکس حضور در لالیگا را دوست دارد و تمام تلاشش را برای پیشرفت و بهبود عملکردش انجام می دهد.

وی درباره شایعاتی که در رابطه با موکلش درباره پیوستن به منچستر یونایتد گفت: برخی از مطبوعات انگلیس ادعا کردند که شیاطین سرخ پیشنهاد 100 میلیون یورویی را برای به خدمت گرفتن بیل ارائه دادند واقعیت این است که ما هیچ پیشنهادی نداشتیم و تمام این مسائل دروغ محض است.

موکل بیل در پایان گفت: بیل عاشق لالیگا و تیمش است و تمام تمرکزش برای پیشرفت و بهبود عملکردش با تیم رئال است و قصد دارد فوتبال اش را با این تیم ادامه دهد.

انتهای پیام/ک دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر برنامه بیل: موکلم عاشق رئال است/ شایعات حضور گرت در منچستر دروغ است

مدیر برنامه بیل: موکلم عاشق رئال است/ شایعات حضور گرت در منچستر دروغ است