مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 شهریور 1394 ساعت 07:462015-09-09سياسي

تصویب بودجه تفصیلی سال 94 دانشگاه شاهد


در سی و چهارمین جلسه هیئت امنای دانشگاه شاهد با حضور حجت الاسلام شهیدی محلاتی رییس بنیاد شهید و قائم مقام هیئت امنای دانشگاه شاهد و سردار انصاری قائم مقام بنیاد بودجه تفصیلی سال 94 دانشگاه تصویب شد.

- "، سی و چهارمین جلسه هیئت امنای دانشگاه شاهد روز گذشته با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و قائم مقام هیئت امنای دانشگاه شاهد، سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران و عضو هیئت امنای دانشگاه شاهد، کامیار ثقفی رییس دانشگاه شاهد و دبیر هیئت امنای این دانشگاه و نمایندگان وزارت علوم، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت آموزش وپرورش برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در این جلسه بابیان اینکه این سومین جلسه هیئت امنای دانشگاه شاهد است که در دولت یازدهم برگزار می شود، گفت: این موضوع نشان دهنده اهمیت دانشگاه و دانشگاهیان در دولت یازدهم است.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه شاهد با سایر دانشگاه ها تفاوت دارد، افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمانی است که تشکیل و مشروعیت آن به فرمان امام خمینی (ره) بوده و امروز نیز این جریان زیر سایه ولی فقیه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب بودجه تفصیلی سال 94 دانشگاه شاهد

تصویب بودجه تفصیلی سال 94 دانشگاه شاهد