مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 شهریور 1394 ساعت 10:162015-09-09اقتصادي

21 شهریورماه فروش فوق العاده در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از فروش فوق العاده در سطح فروشگاه های منتخب استان از 21 شهریورماه خبر داد.

- داریوش دیودیده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به در پیش رو بودن فصل پاییز و آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: با توجه به اینکه در سنوات گذشته بر اساس رسالت سازمانی نمایشگاه های پاییزه را در سطح استان برگزار می کردیم، امسال برنامه ای برای برپایی نمایشگاه پاییزه نداریم.

                                                                                     رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه نمایشگاه پاییزه در استان برگزار نمی شود، گفت: با توجه به برنامه دولت مبنی بر عدم نیاز برپایی نمایشگاه در سطح کشور، در این استان نیز نمایشگاه پاییزه برگزار نمی شود.

وی برنامه جایگزین نمایشگاه پاییزه در کهگیلویه و بویراحمد را فروش فوق العاده در فروشگاه های معتبر لوازم التحریر، پوشاک، کیف و کفش عنوان کرد و گفت: فروش فوق العاده از شنبه 21 شهریورماه در استان برگزار می شود.

این مسئول در ادامه تعداد فروشگاه های منتخب در سطح کهگیلویه و بویراحمد را 100 فروشگاه عنوان کرد و گفت: شهرستان بویراحمد با 32 فروشگاه، گچساران با 25 فروشگاه، دهدشت 23 فروشگاه، دنا 10 فروشگاه و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 شهریورماه فروش فوق العاده در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

21 شهریورماه فروش فوق العاده در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود