مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 شهریور 1394 ساعت 11:202015-09-09ورزشي

قصه پرغصه انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال


دیشب آخرین مهلت خسوس کاندلاس سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان بود تا به رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برای حضور در تیم ملی پاسخ دهد.

سیدرضا افتخاری 28 اردیبهشت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفته بود quotation mark امشب آخرین مهلت خسوس است quotation mark و این داستان ادامه داشت تا 11 شهریور که هیئت ریسه فدراسیون برای سرمربیگری وحید شمسایی تشکیل جلسه داد و برغم تایید فنی وحید، اما به علت دوشغله بودنش سرمربی نشد و باز آقای افتخاری به سراغ خسوس کاندلاس رفت و تا دیشب این مرد اسپانیایی فرصت داشت پاسخ دهد که این اتفاق باز هم نیفتاد.

افتخاری در جدیدترین اظهارنظر دیشب گفته که باز به سراغ شمسایی می رود و با منوچهری مدیرعامل شرکت تأسیسات دریایی صحبت می کند تا شمسایی از این تیم جدا شود.

وحید شمسایی هم میگوید مانند یک سرباز در اختیار کشورم هستم 13 سال پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کردم و هم اکنون که در دوران مربیگری هستم و اگر مرا بخواهند با افتخار خدمت میکنم.

شمسایی اما به چند اشاره میکند و میگوید quotation mark من همان شمسایی هستم که از نظر هیئت رییسه دوشغله محسوب می شود و تغییری ایجاد نشده و همچنان در خدمت تیم تاسیسات دریایی؛ شمسایی درخصوص گفته های افتخاری مبنی بر اینکه گفته شمسایی میتواند همچنان به عنوان بازیکن در تیم تاسیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه پرغصه انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال

قصه پرغصه انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال