مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 شهریور 1394 ساعت 16:162015-09-09سياسي

5 پروژه شرکت «صنایع چوب آستان قدس رضوی» به بهره برداری رسید


سرپرست شرکت صنایع چوب آستان قدس رضوی از بهره برداری 5 پروژه توسط این شرکت در سال 1394 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمدجواد طبسی اظهار داشت: در حال حاضر ساخت درهای طرح توسعه صحن آزادی حرم مطهر حضرت رضا(ع) با استفاده از هنرهای اصیل آلات چینی به پایان رسیده است.

وی افزود: همچنین تجهیز سالن جلسات شورای شهر مشهد شامل دکوراسیون داخلی، ملزومات اداری و چوبی و همچنین ساخت و نصب در و چارچوب های بلوک c برج پاژ نیز انجام شده است.

طبسی از تحویل ساخت تجهیزات کتابخانه ای و پنجره های سنتی در طرح توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه(س) قم خبر داد و افزود: علاوه بر این، تجهیزات و ملزومات اداری تالار شهر شهرداری مشهد با استفاده از محصولات ویژه شرکت صنایع چوب ساخته شده است.

وی با اشاره به پروژه های در حال ساخت توسط این شرکت خاطرنشان کرد: پروژه هایی همچون ساخت نورگیرهای رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی، پنجره های هتل قدس مشهد و همچنین درهای شبستان حضرت فاطمه زهرا(س) و حرم مطهر حضرت علی(ع) واقع در نجف اشرف در مرحله ساخت قرار دارند.

سرپرست شرکت صنایع چوب آستان قدس رضوی بیان کرد: کار ساخت در و چارچوب های سنتی موقوفات باغ دولت آباد یزد با بهره گیری از هنرهای گره چینی و آلات چینی هم اکنون در مرحله مشاوره برای طراحی و بررسی طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 پروژه شرکت «صنایع چوب آستان قدس رضوی» به بهره برداری رسید

5 پروژه شرکت «صنایع چوب آستان قدس رضوی» به بهره برداری رسید