مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 شهریور 1394 ساعت 11:452015-09-10بين الملل

العهد: دادگاه فدرال سوییس مشاور نخست وزیر بحرین را به اتهام دریافت رشوه محکوم کرد


دادگاه کیفری فدرال سوییس مشاور نخست وزیر بحرین را به اتهام دریافت رشوه محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی العهد، دادگاه کیفری فدرال سوییس ، عیسی بن علی، مشاور نخست وزیر بحرین و رییس کنونی هیئت مدیره شرکت پتروشیمی الخلیج ، را به اتهام دریافت رشوه در زمینه قضیه مشهور به ألبا - ألکوا محکوم کرد.

پایگاه اینترنتی سوییس انفو با تایید این خبر افزود: دادگاه سوییس بطور آشکار و روشن اطلاع دارد که عیسی بن علی متهم به فساد مالی است .

این پایگاه اینترنتی ادامه داد: دادگاه اطلاع یافته است که وی مبالغی به ارزش 24 میلیون دلار را در 43 مرحله که در چهار حساب بانکی ذخیره شده دریافت کرده است دو بانک از این چهار بانک در سویس می باشد.

این دادگاه افزود: عیسی بن علی محور تحقیقاتی بود که از سال 2011 در زمینه این پرونده از سوی دادستانی به اجرا در آمده است و تحقیق در این پرونده همچنان ادامه دارد تا اطمینان لازم جهت اثبات مدارکی که ثابت می کند وی از شرکت آمریکایی ألکوا رشوه دریافت کرده و به مقامات بحرینی دارای مسئولیت در شرکت آلمینیوم بحرین ألبا پرداخت کرده است ادامه دارد.

شایان ذکر است شرکت ألکوا در ژانویه سال گذشته در یک دادگاه آمریکایی اعتراف کرد که میلیونها دلار به مسئولان بحرینی و از طریق یک واسطه در لندن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

العهد: دادگاه فدرال سوییس مشاور نخست وزیر بحرین را به اتهام دریافت رشوه محکوم کرد

العهد: دادگاه فدرال سوییس مشاور نخست وزیر بحرین را به اتهام دریافت رشوه محکوم کرد