مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 شهریور 1394 ساعت 23:362015-09-11سياسي

33 سال پیش در چنین روزی ماجرای چاپ قران های جعلی با تصویر امام خمینی


رژیم عراق این قرآن ها را به کشور پادشاهی سعودی فرستاده و قرار است این قرآن ها در جریان برگزاری مراسم حج ، بین حجاج توزیع شود و چنین وانمود شود که این قرآن ها در ایران به چاپ رسیده تا بدین وسیله اذهان حجاج بیت الله الحرام را نسبت به انقلاب اسلامی و رهبریت .

- رخدادهای 21 شهریور 1361 چکیده موسوی خویینی ها سرپرست حجاج ایرانی طی پیامی خطاب به وزیر کشور سعودی اعمال مامورین این رژیم با زائران ایرانی را محکوم کرد .

  میرحسین موسوی نخست: برنامه هایی وجود دارد تا تمام فعالیت ها علیه ایادی آمریکا و توطئه های داخلی از طرف قدرت های استکباری هماهنگ گردد .

  علی شمخانی قائم مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : برایمان محرز شد که امروز منافقین خلق در چهارچوب یک جبهه که فرماندهی آن را آمریکا بر عهده دارد ماموریت مبارزه با انقلاب اسلامی را دارند .

  آیت الله خامنه ای : کسانی به نام سران صد میلیون عرب نقطه ننگ آوری در تاریخ انقلاب فلسطین به وجود آوردند و طرحی را که آمریکا به سادگی نمی توانست در منطقه پیاده کند به راحتی به تصویب رساندند.

    رژیم صدام اخیرا تعدادی قرآن کریم را با آیات تحریف شده ودرج  تصویر امام امت در صفحه اول آن جهت توزیع بین حجاج چاپ کرده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 سال پیش در چنین روزی ماجرای چاپ قران های جعلی با تصویر امام خمینی

33 سال پیش در چنین روزی ماجرای چاپ قران های جعلی با تصویر امام خمینی