مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 شهریور 1394 ساعت 08:412015-09-12سياسي

بی توجهی مسئولان نسبت به هشدارهای فرهنگی مقام معظم رهبری در دهه 70


نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات سال 70 در ایران گفت: مقام معظم رهبری در آن زمان همواره به مسئولان در رابطه با تهاجم فرهنگی هشدار می دادند که متاسفانه امثال ما متوجه این هشدارها نبودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از همدان، "نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی در جمع تعدای از دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به هجمه هایی که همواره به مسلمانان شده است، گفت: با توجه به اینکه ایران کانون انقلاب اسلامی و کانون عدالت خواهی است دشمن روی آن متمرکز شده و سعی می کند به ما آسیب برساند.

وی با اشاره به دغدغه های دانشجویان در خصوص مشکلات کشور اظهار داشت: باید سعی کنیم خودمان را با واقعیت هایی که در کشور می گذرد، نزدیک کنیم و ببینیم برای نگرانی هایی که به حق هم است چه تصمیماتی باید اتخاذ کرد.

باهنر با اشاره به دوران رنسانس و ماجراهای آن زمان افزود: اصلا آن زمان نسخه و ریشه این واژگان که دین افیون ملت ها است گذاشته شد.

در آن زمان می گفتند که دین خمودگی می آورد و مانع پیشرفت است.

این نماینده مجلس در ادامه به شکل گیری مکتب کمونیست و لیبرال دموکرات اشاره کرد و گفت: در مکتب کمونیست و مارکسیسم گفته می شود چیزی ورای حواس پنج گانه وجود ندارد و مابقی همه اوهام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی مسئولان نسبت به هشدارهای فرهنگی مقام معظم رهبری در دهه 70

بی توجهی مسئولان نسبت به هشدارهای فرهنگی مقام معظم رهبری در دهه 70