مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 شهریور 1394 ساعت 12:452015-09-12بين الملل

الشرق: القرضای خواستار دفاع از مظلومان به ویژه در فلسطین و کشورهای بهار عربی شد


آنچه رییس اتحادیه جهانی علمای مسلمان نامیده می شود خواستار دفاع از مظلومان به ویژه در کشورهای بهار عربی و فلسطین شد.

روزنامه الشرق چاپ قطر در پایگاه اینترنتی خود در گزارشی به قلم عبدالحمید قطب نوشت: شیخ یوسف القرضاوی رییس اتحادیه جهانی علمای مسلمان گفت ده ها نفر از صهیونیست ها علیه بیش از یک میلیارد و هفتصد میلیون مسلمان اعمال سلطه کرده اند.

آنان پس از گذشت چهل و نه سال از برگزاری نخستین کنفرانس خود در سال هزار و هشتصد و نود و هفت طرح های خود را اجرا و تشکیل کشورشان را اعلام کردند و در سایه منسجم نبودن امت مسلمان به جرم و جنایت پرداختند.

القرضاوی در سخنرانی خود در سمیناری تحت عنوان تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی قابل قبول نیست افزود علماء در همه محافل بین المللی و منطقه ای درخصوص وظایف در قبال مسئله فلسطین زیاد صحبت کردند اما نتوانستند قدس و مسجدالاقصی را پس بگیرند.

کاری که هم اکنون علماء باید انجام دهند، این است که مسلمانان را به پایبندی به کتاب خدا و سنت رسول الله (ص) ترغیب کنند تا بدین ترتیب بتوانند حقوق از دست رفته خود را پس بگیرند و در مقابل دشمن صهیونیستی بایستند.

القرضاوی با اشاره به این که امت مسلمان به خاطر منافع زودگذر با یکدیگر می جنگند و قصد ندارند برای پس گرفتن مسجدالاقصی مبارزه کنند، خاطرنشان کرد امت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الشرق: القرضای خواستار دفاع از مظلومان به ویژه در فلسطین و کشورهای بهار عربی شد

الشرق: القرضای خواستار دفاع از مظلومان به ویژه در فلسطین و کشورهای بهار عربی شد