مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 شهریور 1394 ساعت 16:402015-09-12بين الملل

اردن میزبان کنفرانسی بین المللی با موضوع حمایت از حقوق اسرای فلسطین


رییس سازمان حمایت از اسرای فلسطین خبر اعلام کرد کنفرانسی بین المللی حمایت از اسرای دربند رژیم صهیونیستی در پایتخت اردن تشکیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری سمای فلسطین، عیسی قراقع تصریح کرد این کنفرانس حقوقی- بین المللی روز چهارشنبه با حضور کارشناسان حقوق بین الملل، فعالان موسسات حقوق بشری و شخصیت های سیاسی و پارلمانی در امان آغاز خواهد شد.

قراقع گفت: ریاست این کنفرانس را عاطف طراونه رییس پارلمان اردن بر عهده خواهد داشت و هدف از برگزاری آن فراهم آوردن سندی حقوقی برای حمایت سیاسی، حقوقی و انساندوستانه از اسراست.

قراقع ادامه داد: این کنفرانس در چارچوب تلاش های حقوقی برای حمایت از حقوق فلسطینیان، خواهد بود و در آن درباره شیوه برخورد با اسرای فلسطینی اعم از قبیل محاکمه های غیر عادلانه، شکنجه، نقض حقوق اسرا و روند تلاش برای حمایت از اسرا در محافل بین المللی بررسی خواهد شد.

قراقع که در نشست با عاطف طراونه رییس مجلس نمایندگان اردن و یحیی سعود، رییس کمیسیون فلسطین در پارلمان اردن سخن می گفت با تاکید بر اهمیت این کنفرانس، تاکید کرد: قضایای متعلق به حقوق مردم فلسطین باید در صدر اولویت های سیاسی قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردن میزبان کنفرانسی بین المللی با موضوع حمایت از حقوق اسرای فلسطین

اردن میزبان کنفرانسی بین المللی با موضوع حمایت از حقوق اسرای فلسطین