مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 شهریور 1394 ساعت 09:062015-09-13ورزشي

حجم مبادلات تجاری ایران و بولیوی تقریبا به صفر رسیده است


کاردار بولیوی در تهران با بیان این که حجم مبادلات تجاری ایران و بولیوی تقریبا به صفر رسیده است، ابراز امیدواری کرد، با لغو تحریم ها علیه کشورمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم"، والتر الخاندرو یانیز گوسمان کاردار 30 ساله بولیوی در ایران که حضور یک و نیم ساله اش در تهران به عنوان کاردار سفارت اولین فعالیت دیپلماتیکش محسوب می شود، با حضور در خبرگزاری فارس به تشریح مناسبات کنونی ایران و بولیوی در ابعاد مختلف پرداخت و گفت که اوو مورالس رییس جمهور این کشور قرار است دوم آذر ماه به منظور شرکت در سومین اجلاس سران اوپک گازی به تهران سفر کند.

او که عاشق خورش فسنجان است، اوقات فراغتش را با دختر 2 ساله اش در پارک های تهران سپری و گهگاهی هم با دیپلمات های خارجی در تهران فوتبال بازی می کند.

کاردار بولیوی در تهران که طرفدار پر و پا قرص فوتبال است و بازی های استقلال و پرسپولیس را تماشا کرده، می گوید: از شوق و علاقه بین طرفداران دو تیم بسیار لذت می برم و البته اکثر اوقات هم در ترافیک خودروهایی که به علت جشن های خیابانی طرفداران فوتبال به وجود آمده، گیر کرده ام.

وی در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه ایران و بولیوی در 10 سال اخیر توانسته اند روابط خود را بهبود ببخشند، یادآور شد: این روابط بیشتر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم مبادلات تجاری ایران و بولیوی تقریبا به صفر رسیده است

حجم مبادلات تجاری ایران و بولیوی تقریبا به صفر رسیده است