مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 شهریور 1394 ساعت 10:462015-09-14سياسي

شیوه جدید برگزاری مسابقات تواشیح نیاز به اصلاحات دارد


سرپرست گروه تواشیح میعاد قم برگزاری مسابقات با شیوه کنونی را داری نقاط مثبت و منفی دانست و گفت: این شیوه نیاز به اصلاحات دارد.

- " گروه تواشیح میعاد قم در آیین اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات تواشیح و ابتهال به عنوان گروه برتر این رقابت ها معرفی شد.

این گروه متشکل از آقایان محمد رسول مهدوی، علی فدایی زاده، محمدمهدی نجفی، محمود بهرامی، علی صافی و روح الله آقایی است و سرپرستی آن را محمد رسول مهدوی برعهده دارد.

در این گزارش گفت وگوی فارس با مهدوی سرپرست گروه تقدیم می شود.

سطح مسابقات بالا بود مهدوی در گفت وگو با فارس با اشاره به رشد سطح مسابقات نسبت به سال های قبل گفت: گروه های مختلف تواشیح با توجه به حضور همه ساله در مسابقات و تلاش برای کسب عنوان، رو به رشد هستند و امسال هم با توجه به برگزاری مسابقات با شیوه جدید همه گروه های درجه یک در مسابقات حضور داشتند و با آمادگی کامل گام به رقابت ها گذاشته بودند از این رو سطح مسابقات بسیار بالا بود.

شیوه جدید برگزاری مسابقات تواشیح نیاز به اصلاحات دارد وی درخصوص برگزاری مسابقات با شیوه کنونی گفت: برگزاری مسابقات با شیوه جدید نکات مثبتی داشت اما این شیوه نیاز به اصلاحات دارد، مثلاً برگزاری مقدماتی با روش غیرحضوری امکان نظارت بر تولید آثار را کم کرده بود، اما این که ارزیابی ها بدون مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه جدید برگزاری مسابقات تواشیح نیاز به اصلاحات دارد

شیوه جدید برگزاری مسابقات تواشیح نیاز به اصلاحات دارد