مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 شهریور 1394 ساعت 11:062015-09-14سياسي

برندگان جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان پیام نور معرفی شدند


برندگان جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان پیام نور با برگزاری آیین اختتامیه معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزاری فارس از زنجان، مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان پیام نور صبح امروز در محل دارالقرآن کریم زنجان برگزار شد.

در این مراسم  که در سه بخش کتبی، شفاهی و پژوهشی برگزار شد، در بخش اذان برادران به ترتیب مهدی عباسی از زنجان، علی لاغر فیروز رجایی از گیلان و پرویز شیخی از کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته حفظ کل برادران نیز مجتبی بیابان پور، رضا بدیع خانی از اردبیل و محمد حسنی از مازندران به ترتیب رتبه نخست تا سوم را کسب کردند و در رشته حفظ 20 جزء نیز ایمان اسدی از کرمان و سید حسن مرتضوی از ساری با کسب حد نساب لازم به ترتیب اول و دوم شدند.

در رشته حفظ 10 جزء برادران نیز بابک جعفر زاده از اردبیل و محمود بیات ترک با کسب امتیاز لازم رتبه اول و دوم را کسب کردند و در حفظ پنج جزء برادران نیز علیرضا قاسم زاده از مازندران، سید علی میر یحیی از مرکزی و سعدی سپنجی از کرمانشاه رتبه های برتر را کسب کردند.

در بخش قرائت ترتیل برادران نیز جوایز نفرات برتر به  ترتیب به رضا صدقی از آذربایجان شرقی، محمدحسین دافعیان از اصفهان و حسن جمشیدی از خوزستان اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندگان جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان پیام نور معرفی شدند

برندگان جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان پیام نور معرفی شدند