مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 شهریور 1394 ساعت 07:562015-09-15اقتصادي

معاون امور بازرگانی گیلان خبر داد فروش فوق العاده 560 واحد صنفی گیلان


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از راه اندازی فروش فوق العاده 560 واحد صنفی استان در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

- مجید زیرک امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به محدودیت برگزاری نمایشگاه های پاییزه در گیلان گفت: امسال طبق سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت در کشور فروش های فوق العاده برپا می شود.

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه های پاییزه منعی ندارد، تصریح کرد: فروش های فوق العاده در برنامه سازمان قرار گرفته و امسال در آستانه بازگشایی مدارس حدود 560 واحد صنفی گیلان فروش های فوق العاده را در شهرستان های مختلف استان برپا می کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه در رشت و لاهیجان دو نمایشگاه پاییزه ایجاد شده است، گفت: در رشت از 21 تا 31 و در لاهیجان از 17 تا 27 شهریور نمایشگاه برپاست.

وی ادامه داد: در نمایشگاه ها و فروش های فوق العاده کالای مورد نیاز مردم مانند پوشاک، نوشت افزار، وسایل خانگی، مواد غذایی و .

با تخفیف پنج تا 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه می شود.

زیرک ساعات کار نمایشگاه های پاییزه را از 10 صبح تا 22 شب عنوان کرد و خاطرنشان کرد: برای ثبات قیمت بازار کارگروه تنظیم بازار در صورت صلاح دید نمایشگاه برگزار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون امور بازرگانی گیلان خبر داد فروش فوق العاده 560 واحد صنفی گیلان

معاون امور بازرگانی گیلان خبر داد فروش فوق العاده 560 واحد صنفی گیلان