مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 شهریور 1394 ساعت 11:112015-09-15فرهنگي

بزرگداشت استاد شهریار در شب شعر شفق


شب شعر شفق به مناسبت بزرگداشت مقام شامخ استاد شهریار به همت فرهنگسرای شفق و با همکاری کانون ادبی آوای سالکان برگزار می شود.

- "، شب شعر شفق به مناسبت بزرگداشت مقام شامخ استاد شهریار به همت فرهنگسرای شفق و با همکاری کانون ادبی آوای سالکان برگزار می شود.

این برنامه به مناسبت روز شعر و ادب فارسی و روز بزرگداشت استاد سید محمدحسین  شهریار با حضور پروفسور سید حسن امین، دکتر پرستو یمینی، دکترنیره السادات حمزه عراقی، دکتر میر اسماعیل قاضی شیراز و با حضور سعید بیابانکی از شعرای به نام و برجسته کشورمان از ساعت 17 روز چهارشنبه 25 شهریور در فرهنگسرای شفق برگزار می شود.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند به فرهنگسرای شفق واقع در خیابان یوسف آباد،خیابان 21 مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88554016 تماس بگیرند.

استاد سید محمد حسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار شاعر ایرانی اهل آذربایجان بود که به زبان های ترکی آذربایجانی و فارسی شعر سروده است .

وی  در 27 شهـریـور 1367 در بـیـمارستان مهـر تهـران بدرود حیات گـفت و بـنا به وصیـتـش در زادگـاه خود در مقـبرهالشعـرا سرخاب تـبـریـز به خاک سپـرده شد و از این روی سالروز درگذشت وی به روز شعر و ادب فارسی نام گذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت استاد شهریار در شب شعر شفق

بزرگداشت استاد شهریار در شب شعر شفق