مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 شهریور 1394 ساعت 16:162015-09-15فرهنگي

پوستر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان رونمایی شد


در آستانه برگزاری بیست و دومین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان پوستر این جشنواره در جمع کودکان بی سرپرست و تحت پوشش بهزیستی همدان رونمایی شد.

- "،دبیر جشنواره در این مراسم با بیان اینکه کودکان هدایای خدواند بروی زمین هستند، اظهار کرد: در جشنواره تئاتر کودک ونوجوان برآنیم تا محیطی شاد و مفرح برای کودکان فراهم کنیم.

شهرام کرمی گفت: رونمایی از پوستر بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک ونوجوان مقدمه ای برای آغاز لحظه های شاد برای کودکان است رییس بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه جشنواره با هدف تقویت هویت فرهنگی ایرانی اسلامی در استان همدان برگزار می شود، افزود:  همدان به قطب کودک و نوجوان تبدیل خواهد شد و برنامه ها و کارها برای نزدیک شدن به این رویداد انجام شده است.

فاضل عبادی خاطرنشان کرد: برنامه ها و جشنواره های مختلفی مانند نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان و برگزاری جشنواره آیات در حوزه قرآن و عترت از دیگر برنامه های امسال در حوزه کودک و نوجوان است.

مدیرکل بهزیستی استان همدان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه 17 هزار کودک تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند، گفت: تنها 10 درصد از کودکان از مهدهای کودک استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان رونمایی شد

پوستر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان رونمایی شد