مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 شهریور 1394 ساعت 16:502015-09-15ورزشي

مربیان جدید تیم ملی با هم هماهنگ هستند


رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه وقت حمایت همه جانبه از تیم فوتسال فرا رسیده، گفت: اعضای جدید کادر فنی تیم ملی فوتسال با هم هماهنگ هستند.

- رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه وقت حمایت همه جانبه از تیم فوتسال فرا رسیده، گفت: اعضای جدید کادر فنی تیم ملی فوتسال با هم هماهنگ هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت فدراسیون فوتبال، سیدرضا افتخاری در رابطه با نشست هیات رییسه فدراسیون فوتبال، ضمن بیان مطلب فوق گفت: هیات رییسه فدراسیون از روز شنبه هفته گذشته که خسوس کاندلاس با ارسال ایمیل اعلام کرد که نمی تواند با تیم ملی فوتسال ایران همکاری کند، فرصت یک هفته ای را برای اعلام گزینه های دیگر به ما اعلام کرد.

وی افزود: بر همین اساس روز شنبه هفته جاری گزینه های بعدی کادرفنی مورد نظرمان را با ارسال نامه ای به ریاست فدراسیون اعلام کردیم که کفاشیان در این روز خارج از فدراسیون فوتبال جلسه ای داشت و روز یکشنبه هم به استان گیلان رفته بود.

در نهایت روز گذشته اسامی مورد نظر ما به دست رییس فدراسیون رسید و امروز هم نشست بررسی گزینه های اعلام شده با حضور کفاشیان، کمیته فنی و توسعه فوتسال و بنده برگزار شد.

رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال درخصوص خروجی این نشست تصریح کرد: در این نشست رزومه و عملکرد مربیان معرفی شده مورد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربیان جدید تیم ملی با هم هماهنگ هستند

مربیان جدید تیم ملی با هم هماهنگ هستند