مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 شهریور 1394 ساعت 14:112015-09-16اقتصادي

اوج گیری کاذب تورهای تابستانی


دفاتر خدمات مسافرتی فعال در حوزه تورهای گردشگری تهران- کیش برای روزهای آخر تابستان و اعیاد قربان تا غدیر تورهای این جزیره را حدود 100 هزار تومان گران تر می فروشند.

- "، دفاتر خدمات مسافرتی برای روزهای آخر تابستان که خانواده ها هنوز فرصت رفتن به سفر را دارند، نرخ برخی از تورهای گردشگری خود از جمله تورهای جزیره کیش را گران تر کرده اند.

برای این تورها که بیشتر با پکیج دو تا سه روزه فروخته می شود، تنها وسیله نقلیه هواپیما است و باید در هتل های یک تا 5 ستاره اقامت داشت چراکه در این جزیره امکان اقامت در چادر وجود ندارد و خانه های محلی نیز به تعداد زیاد میزبان گردشگران نیستند.

از سوی دیگر بسیاری از هتل های جزیره کیش دارای ستاره های غیر واقعی هستند به نحوی که پس از درجه بندی آنها، تعدادی از ستاره هتل ها فرو می ریزد.

مانند یکی از معروف ترین هتل های این جزیره که تور گردشگری نیز برگزار می کند و در سالهای اخیر ستاره های خود را به دلیل بی کیفیت بودن خدمات، از دست داده است.

افزایش قیمت بدون خدمات اضافه با این وجود تورهای این جزیره در ایام آخر هفته، تعطیلات تابستانی و اعیاد، گران تر فروخته می شود.

دفاتر خدمات مسافرتی فعال در این تورهای گردشگری و حتی مجریان تورهای گردشگری کیش برای این روزها قیمتی حدود 100 تا 150 هزارتومان بیشتر از حد مجاز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج گیری کاذب تورهای تابستانی

اوج گیری کاذب تورهای تابستانی