مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 شهریور 1394 ساعت 14:402015-09-16بين الملل

موسسه واشنگتن امروز در نشست هایی تخصصی پیامدهای توافق را بررسی می کند


پایگاه اینترنتی موسسه واشنگتن گزارش داد موسسه واشنگتن چهارشنبه 16 سپتامبر (25 شهریور) نشست ویژه یک روزه ای را با سیاست گذاران ، دیپلمات ها و صاحب نظران سراسر جهان برای گفتگو درباره پیامدهای توافق هسته ای ایران برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، بر این اساس نشستی با عنوان پیامدهای این توافق برای اطلاعات آمریکا و متحدان در ساعت 8:30 بامداد به وقت واشنگتن (17 به وقت تهران) با حضور ژنرال عاموس یادلین مدیر موسسه مطالعات امنیت ملی (اسراییل) و الن لایپسون رییس مرکز استیمسون و افسر اطلاعات ملی سابق خاورمیانه برگزار می شود.

نشست دیگری با عنوان پیامدهای این توافق برای اشاعه در خاورمیانه در ساعت 10:15 صبح به وقت واشنگتن ( 18:45 به وقت تهران) با حضور اولی هاینونن معاون سابق مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی و رابرت آینهورن استاد بلندپایه موسسه بروکینگز و مشاور سابق منع اشاعه وزارت امور خارجه آمریکا برگزار می شود.

در همین راستا در ساعت 12:30 بعد از ظهر به وقت واشنگتن (21 به وقت تهران) سخنرانی با عنوان پیامدها برای نظام تحریم ها علیه ایران با سخنرانی آدام سزوبین معاون موقت وزیر خزانه داری در امور اطلاعات مالی و تروریسم برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسسه واشنگتن امروز در نشست هایی تخصصی پیامدهای توافق را بررسی می کند

موسسه واشنگتن امروز در نشست هایی تخصصی پیامدهای توافق را بررسی می کند