مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 شهریور 1394 ساعت 19:252015-09-16سياسي

رونمایی از کتاب آیت الله نصیری به روایت اسناد ساواک با پیام رییس جمهور


با پیام رییس جمهور ، کتاب quotation mark آیت الله حاج شیخ محمد تقی نصیری به روایت اسناد ساواک quotation mark در سمنان رونمایی شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، این کتاب شرح زندگی و مبارزات سیاسی و فعالیت های حوزوی آیت الله نصیری از استادان حوزه علمیه سمنان و شاگرد حضرت امام خمینی (ره) است .

در 272 صفحه این کتاب ، به روایت عکس ها و مدارک مستند ساواک ، نقش مرحوم آیت الله نصیری در مبارزه های سیاسی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران آورده شده است .

بررسی فعالیت های این عالم جلیل القدر در هشت سال دفاع مقدس ، برنامه های حوزوی ، فرهنگی و اجتماعی وی ، ثبت 40 قطعه عکس از دوران مبارزات و دفاع مقدس و زندگینامه فرزند شهیدش محمد صادق نصیری از بخش های دیگر این کتاب است.

کتاب quotation mark آیت الله حاج شیخ محمد تقی نصیری به روایت اسناد ساواک quotation mark که همزمان با نخستین سالگرد درگذشت این عالم جلیل القدر رونمایی شده ، با همکاری اداره کل اطلاعات استان سمنان و مرکز بررسی اسناد تاریخی وزارت اطلاعات در قطع وزیری و شمارگان یک هزار نسخه چاپ شده است .

آیت الله حاج شیخ محمد تقی نصیری که بیستم شهریور ماه پارسال به دلیل کهولت سن بدرود حیات گفت ، استاد دکتر روحانی رییس جمهور کشورمان بوده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب آیت الله نصیری به روایت اسناد ساواک با پیام رییس جمهور

رونمایی از کتاب آیت الله نصیری به روایت اسناد ساواک با پیام رییس جمهور